Poznati Bosanskohercegovački TikToker, poznat pod imenom Huda Company, suočava se s valom razočarenja i tuge zbog nemogućnosti posjete Srebrenici ove godine. Ovaj mladi kreator sadržaja, koji je prošle godine bio prisutan na dženazi u Srebrenici, prisjetio se kako je prošlogodišnja posjeta postala predmet medijske hajke. Naime, njegova prisutnost i fotografije koje su zabilježile taj trenutak izazvale su burne reakcije javnosti, optužujući ga da koristi ovaj tragični događaj za promociju vlasti. Huda je istaknuo kako je posjeta Srebrenici za njega imala duboko lično značenje. “Prošle godine sam otišao u Srebrenicu da odam počast žrtvama genocida i da se solidarišem s porodicama koje su izgubile svoje najmilije”, izjavio je Huda. “Nažalost, moja prisutnost je pogrešno interpretirana i suočio sam se s teškim kritikama koje su bile neopravdane
Ove godine, međutim, situacija je drugačija. Zbog prijetnji i straha od ponovnog negativnog medijskog odjeka, kompanija Huda odlučila je suzdržati posjete Srebrenici. “Ove godine nisam smio otići. Iako sam želio biti tamo i pokazati svoje poštovanje, osjećao sam da bi to moglo izazvati još više kontroverzi”, rekao je on
TikToker je izrazio svoje žaljenje zbog nemogućnosti da prisustvuje događaju koji je za njega od velikog značaja. “Duboko žalim što ove godine nisam mogao biti tamo. Srebrenica nije samo mjesto tragedije, već i simbol borbe protiv zaborava i opomena za budućnost”, ističe Huda Company.
Unatoč tome, Huda Company nastavlja koristiti svoju platformu na TikToku kako bi podigao svijest o važnosti sjećanja na genocid u Srebrenici. On redovito dijeli sadržaje koji educiraju njegove pratioce o povijesnim činjenicama i važnosti sjećanja na žrtve. “Možda nisam mogao fizički biti prisutan, ali to me neće spriječiti da i dalje govorim o Srebrenici i podižem svijest o ovom strašnom događaju
Ova situacija otvara i širi pitanja o ulozima društvenih medija i načinu na koji se tretiraju javne ličnosti kada se uključe u osjetljive teme. Huda Company vjeruje da je važno koristiti platformu poput TikToka za dobrobit zajednice i edukaciju, ali također ističe potrebu za odgovornim pristupom i razumijevanjem konteksta.
“Iako je prošlogodišnja hajka bila teška, neću odustati. Moramo pronaći način da razgovaramo o ovakvim temama s poštovanjem i dostojanstvom. Srebrenica je dio naše kolektivne memorije i moramo se boriti da se takve tragedije više nikada ne ponove”, zaključio je Huda Company
Njegova priča podsjeća nas na važnost sjećanja i poštovanja prema žrtvama, ali i na izazove kojima se suočavaju javne ličnosti u savremenom medijskom pejzažu. Kroz svoj rad i prisustvo na društvenim mrežama, Huda Company nastavlja biti glas za one koji više nisu s nama, podsjećajući nas na našu dužnost da pamtimo i učimo iz prošlosti.